爱发电 afdian.net/@kinokis

侠之道/逆转裁判/进巨/火影/狂赌之渊/Beastars/攻壳机动队/赛博朋克/PsychoPass/why women kill/上古卷轴/辐射系列/HBO Rome 骨科双屋/Rick and Morty/JOJO 1-5/Hellsing/鬼吹灯原著+剧/轩辕剑3天之痕/EVA (还有很多没列)

Take a Piece of me


So I designed this "Kinokis" logo

The bar code is one part of me

Whom I've sold to this  f*cking world long long ago

A standardized piece of merchandise

That can be bought and put into your pocket

As you like it

At your mercy

而另一半

我保留给自己

没人可以去耻笑、嘲弄、侮辱、怠慢、蹂躏它

我在孤岛上发射着不期待结果的信号

呐喊、哀求、欢呼、悲叹、祈祷

我希望这个世界把我温柔的打碎

一片一片的流浪

构筑永生的谎言

是的,我深信这愚蠢的梦想。

评论(8)
热度(12)
©K总监 | Powered by LOFTER